Rotana

החורף כבר כאן – איזה פירות וירקות יש לנו בחורף?

החורף הוא זמן מצוין ליהנות ממגוון פירות וירקות. בחורף יש לנו תפוחים, תפוזים, אגסים, ענבים, פרי קיווי ואפרסמון. כולם טובים לבריאות שלנו וטעמם טעים!

אנחנו צריכים לנסות לאכול יותר פירות וירקות בחורף כי הם טובים לבריאות שלנו.

החורף הוא תקופה בשנה שבה יש לנו פחות תוצרת טרייה זמינה. עם זאת, יש עדיין כמה פירות וירקות שניתן לאכול במהלך החורף.

פירות:

– תפוחים

– בננות

– תפוזים

– ענבים

ירקות:

– גזרים

– תפוחי אדמה

החורף כבר כאן וזה הזמן להתחיל לחשוב מאיזו תוצרת טרייה נוכל ליהנות.

הנה כמה מפירות וירקות החורף הטובים ביותר לעונה זו:

-כרובית: ירק זה הוא מקור טוב לויטמין C, חומצה פולית וסיבים. הוא מכיל גם גלוקוזינולטים המועילים במלחמה בסרטן.

קייל: קייל הוא ירק ירוק עלים שיש בו שפע של ויטמינים A, B6, C, סידן וברזל. הוא מכיל גם חומצות שומן אומגה 3 המסייעות לדלקת ולבריאות הלב וכלי הדם.

-אגסים: אגסים הם לא רק טעימים אלא הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, אשלגן, ויטמין C ו-B6. הם גם מועילים בהפחתת הסיכון למחלות לב וכן בהורדת רמות הכולסטרול.

-תפוחים: תפוחים מכילים נוגדי חמצון שעוזרים להילחם במחלות כמו סרטן וכן במצבים הקשורים לגיל כגון מחלת אלצהיימר או מחלת פרקינסון

משלוחי פירות וירקות עד הבית

פירות וירקות חיוניים לאורח חיים בריא. הם מספקים לנו מינרלים, ויטמינים וסיבים חשובים. יש אנשים שמתקשים להשיג את הצריכה היומית של פירות וירקות מכיוון שאין להם זמן או כסף לרכוש אותם במכולת. הפתרון הוא שהם יכולים להזמין אותם באינטרנט!

יש חברות שיספקו לך תוצרת עד הבית תמורת תשלום קטן. שירות זה מועיל במיוחד עבור אנשים שגרים בדירות או דירות בהן אין מקום לגינה או לשוק איכרים בקרבת מקום.

ישנם יתרונות רבים בהזמנת פירות וירקות מקמעונאי מקוון:

ישנם יתרונות רבים לשירות משלוחים של פירות וירקות. אחת הסיבות העיקריות היא שזה יכול לחסוך לך זמן וכסף. אתה לא צריך לצאת ולקנות אותם בחנות כל שבוע, וזה יכול להיות יקר.

כאשר אנו קונים פירות וירקות, הם מגיעים לרוב בחבורה. זה אומר שאנחנו צריכים לחתוך אותם לחתיכות קטנות יותר כדי שנוכל לאכול אותם. אם אין לכם זמן לחתוך אותם, תוכלו להזמין שירות משלוחי פירות וירקות. הם יעבירו את הפירות והירקות עד לפתח ביתכם, כך שלא תצטרכו לצאת מגדרו או לחתוך.